

1. Hembesök
Efter först kontakt har du i de flesta fall fått en premiär prisbild och en uppskattning av energibesparing. Då är det dags att en av våra serviceledare kommer på hembesök för att säkra upp dina behov och förväntningar inför en kommande affär.
2. Offert och kalkyl
Efter hembesöket så kommer vår serviceledare att ge dig en skarp offert och tidplan. Där finns självklart tid att ställa frågor och mera ingående få en förståelse för den kommande tekniken.
3. Godkännande av offert
Efter genomgång av offerten så är det dags att bestämma sig. Vid en accepterad offert så kommer vi överens om när installationen kommer att starta. Vi kommer även att gå genom kommande betalningsplan under processen.
4. Installationsprocess
När själva installationen påbörjas kommer du att ha kontakt med en av våra serviceledare eller projektledare som kommer att vara din kontakt under hela processen. Där har vi en fastställd tidsplan som vi kommer att följa. Du kan när som helst ställa frågor. Självklart så stämmer vi av efter olika delar av monteringen är klar.
5. Nu är du framtidssäkrad
När allt är klart kommer serviceledaren att gå genom din nya anläggning med dig och självklart kan du ställa frågor även efter installationen är klar. Vi kommer även här komma överens om ett uppföljningsmöte angående din nya anläggning.